17 februarie 2012

Povestea emoţionantă a lui Cosmin!


Mă numesc Andrei Cosmin şi nu am împlinit încă 8 anişori. Sunt un băieţel cu părul negru , cu ochii ca murele şi sunt foarte vesel!
Cei care sunt acum cu mine sunt oameni necunoscuţi, îmbrăcaţi în halate albe şi vorbesc despre mine cu nişte cuvinte pe care eu nu le înţeleg.
Lângă mine a mai rămas, MAMA, care mă priveşte cu dragoste, mă răsfaţă, parcă, mai mult ca de obicei, dar şi ea vorbeşte despre ceva ce nu înţeleg ... 
Spune că sunt grav bolnav! 

HISTIOCITOZĂ CU CELULE LANGERHANS. Acesta este diagnosticul meu! 

Eu nu ştiu despre ce e vorba, dar am auzit de la mami, că tumora se încăpăţânează şi se reface, iar eu trebuie să fiu tare şi să mă lupt cu ea. Cred că o să reuşesc….! 
Ştiu doar că o iubesc pe mama, îi iubesc pe bunici chiar şi pe tati, chiar dacă el a uitat de mine, iubesc trenuleţele, instrumentele şi copiii. Mie nu-mi place aici. Eu vreau să cânt la orgă, să desenez, să mă joc, să mă plimb, mi-ar place să merg la şcoală, dar nu am de ales.
Vreau să nu mai fac injecţii, vreau să nu mai iau medicamente ,vreau să descopăr lumea ....! 
IUBESC VIAŢA şi vreau ca mami să nu mai plângă!
Ca toate acestea să devină realitate am nevoie de ajutorul Dumneavoastra, tratamentul şi operaţiile costă foarte mult, iar mama mea nu are aceşti bani. Pentru tot ajutorul, oricât de mic, pe care mi-l veţi acorda, vă mulţumesc din suflet, şi vă doresc să nu fiţi niciodată bolnavi. 
 Vă mulţumesc chiar şi pentru un gând bun! Andrei Cosmin .
















Pentru donaţii: Banca Comerciala Română (BCR)

Cont: 
LEI:
RO85RNCB0041106794360001
EURO:
RO65RNCB0312106794360003
USD:
RO58RNCB0041106794360002
Titular Ailincăi Dorina 
Telefon: 0752.686.335

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu